Mammabyxa till salu!







Så här e d: nu när vi köpt hus behöver vi pengar så vi tänkte sälja av oss lite grejer......

Närå;) utan detta är läget: jag köpte mig ett par svarta "finbyxor" inför graviditeten, tänkte ett par svara e bra å ha.men jag skulle ju gå gravid i sommar å tänkte inte på att på sommarn är d varmt, så dessa 350k;ers byxor har ja inte använt en enda gång, helt säkert, dom va för varma för å ha på sig helt enkelt. dessutom hade ja varit för generös å köp förstora oxå=).
Nu passar ja på å säljer dom här på min blogg till dig som kommer å gå gravid i höst eller i vinter. passa på! ja säljer dom för HALVA PRISET!!!! daa...

Beskrivning: svarta, stl L , lätt utsvängda, ska va tighta, bekväma e dom me. Passar både vardag å fest! för 150 spänn!


Hör av dig! ja vet att du snart e gravid! låt mig bli den första att veta...;)

ps: du som inte e gravid kanske kommer å trivas i dom me=) why not?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Om du kan skicka lite bilder till mig så ja får se lite bättre bilder så kanske jag e lite nyfiken på dom =) Ska ju ha i Feb så skulle vara härligt med flera än 1 par mammabyxor :P Kram Sandra

2009-09-16 @ 20:41:31
URL: http://sato-tosa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0