Första dygnet hemma.


Lite info först: 50cm lång, 3540g tung. Han ska heta Nils Ingemar Lycke efter moffa, faffa å gammelfaffa x2, Ingemar efter pappa=)




Prinsen ligger i korgen, som gått genom generationer å varje unge i släkten har legat iden, även Nils får d.
Vi e hemma, kom hem i söndags å allt känns bra.... so far.
De e mycke fokus på honom, men samtidigt skiter man i allt annat å ger han allt, bryr mig inte om hur stökigt d e hemma, vilka kläder ja har, om jag ätit eller tvättat mig, allt fokus på våran prins. Kanske tänkte ja för mycke på mig själv innan, nu slappnar ja av mera å fokuserar utanför mig själv. (Låter smart, kommer de från mig?!)


klem! (kram på norska)

Kommentarer
Postat av: TuffLoysan

Nils är ett jättefint namn! Hoppas allt går bra hemma =)

2009-08-27 @ 12:47:01
URL: http://tuffloysan.blogg.se/
Postat av: lill anita

så fin han är Emma.Jag kan sakna den stunden da barnen var små.vi hörs.kram

2009-08-27 @ 17:33:17
Postat av: Jessica

jätte fin är han och fina namn klingar så fint ihop:) kram

2009-08-28 @ 11:18:28
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/
Postat av: Gunilla Collén

Grattis till den fina lilla killen. Hoppas att ni alla tre mår bra och har en härligt första tid tillsammans. Festligt att han är född i norge, då får han kanske dubbelt medborgarskap? Grattis igen önskar Gunilla o Hasse. Ted o Tim hälsar också.

2009-08-30 @ 18:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0