Vardagsrummet.

I vardagsrummet har vi inte gjort nått.. mer än att hiva de gamla möblerna som vi fick av förra ägaren å ställa in våra grejer, Soffan e våran gamla med ett överdrag, lampan e ärvegods från gammelmorfar Axel, bordet oxå.
Gardinerna e från Ellos. å jag hoppas att krukväxterna klarar en tid hemma hos oss iaf.
Vi vile inte ha soffan, soffbordet med very heavytung skiva  marmor. lampan kändes lite ute, den va oxå heavy- foten e av marmor=( jaja, vi hivade det iaf, eller rättare sagt, vi lämnade det till återbruk.
kamin har vi med, med en glasruta å en i nått annat material.. inte världens snyggaste men vilken lyx iaf=) Bokhyllan ni ser har vi oxå lämnat veck, den va gräslig bokstavligt talat. svart å grön=(
jag gillar inte så som mitt/vårat vardagsrum ser ut just nu(bilderna längst upp) men d e en tillfällig lösning tills vi vet hur vi vill ha d... kan tänka mig att d bli svartå vit där med.
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0