SWAJNFLU vaccinerad.


ja, då va man vaccinerad. de känns bra.. lite öm i armen men de e ingen fara.. få se om ja få vaccininfluensan nu då.

I morronkväll blir d de årliga julbaket me svärfar å hans hund, på lördag blir d Ikea med släpvagn å på söndag adventsfika i huset, (vi har ingenstans att sitta å de e stökigt men d e tanken som räknas..) Lars å barna kommer, mysigt=)

Inatt sov Pruppen hela natten utan att vakna.. helt ljuvigt.. han e så duktig, min grabb... han vaknade kl. 06, fick lite "grädde" å somnade om.. nu ligger han å pratar för sig själv i sin säng... en del dagar e så underbara!=) fast egentligen e alla dagar d=)



 

Kram!

Kommentarer
Postat av: Kicki med 4

Skönta tt få sova en hel natt. Vet inte när det hände här sist.



När är det tänkt att ni skall flytta ut i huset? Är det mycket som ni skall fixa till?



Önskar er alla en underbar helg.



Hälsa alla så gott från oss i helgen.



Julkramar från kicki med familj

.

2009-12-04 @ 10:45:32
URL: http://kampelycke.blogg.se/
Postat av: Kicki med 4

Vi flyttade ut i huset innan det var klart. Vi hade ett rum klart och där hade vi allt inkl en våningssäng som vi sov i. Cindy var då 4 år och jag var gravid med Cody.

Vatten hade vi en trädgårdsslang in i tvättstugan, spola fick vi göra med hjälp av en hink.



Golvet i rummet nere fick vi lagt sista på julafton, skulle egentlligen varit klart några dagar tidigare men det saknades 1 kvm.



Kakel i köket fick vi upp fär några årsedan på nyårsafton då vi skulle fira nyår hos oss.



Vi tar det efter hand. då det blev helt stopp när Cody föddes.



Tror man är väldigt annpassningsbar när man väl lever i det.



Vi gjorde ju en totalrenovering av vårat hus, då golvet från början var stampat jordgolv. Vi fick även sänka golvet. Har öppet upp till nocken mitt i huset och loft på sidorna.

Har nu även fått byggt till garaget och riktigt sovrum till oss.



Både jag och mannen tycker det är kul att renovera och fixa till oss själva. Sedan har vi inte känt den paniken att det måste vara klart nu. Utan har tagit det allt eftersom.



Nä vi har inte tagit sprutan och hade inte tänk att göra det heller. Nu hade vi svininfluensan i oktober så nu är det lugnt. Kyle och Tyler var nog dom som fick det jobbigast då dom hade svårt att andas på natten.



Ha det gott.



Kram Kicki

2009-12-08 @ 10:38:59
URL: http://kampelycke.blogg.se/
Postat av: TuffLoysan

Har juh glömt svara ang dopet =/ Sorry.

Om jag kan komma eller ej beror på hur pass jag har tillgång till bil. Men en chans att jag och Oliver kan komma är om jag ev får ta med en dejt =)



Har dock inte frågat honom om han är sugen att gå på dop ännu, men tänkte jag kan juh höra med dig om det ev skulle vara ok iaf =)



Vilka är det som kommer på dopet då?

2009-12-10 @ 00:59:29
URL: http://tuffloysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0